Friday, August 27, 2010

1508

15 ogos 2009...tarikh yg aku xsgka aku akn jmpa someone yg aku kenal sampai sekrg. yela..xsgka la kan..niat ati xpk pun nak kwn ngn die...tp last2 jd rapat gak..heheh..die sgt baek..huhu..now da setaun kenal die..tp tula 15 ogos ni la ktorg 1st jumpa...smpai sekrg blum jumpa2 lg..huhu..xtaw ble akn jumpa lg.
..kwn jarak jaoh ni tlalu byk dugaan..kena byk bersbr n slalu2 la mtk ptunjuk ngn Allah..


but now..alhamdulillah..aku besyukur sgt2 sbb persahabatan kami msh bertahan sampai sekarang.
.hahaha.xpernah jumpa yg baek mcm die..even skali je jumpa..ati aku yakin sgt die sgt baek..sgt2 besyukur..die da byk sedarkan aku ttg sesuatu tnpa die sedar. aku byk belajar dr die...thanks Allah sbb bg teman yg baek seperti dia..=)..semoga persahabatan kami kekal...amin

" Ya Allah, jika dia kebaikanku, muliakanlah hubungan kami,restuilah persahabatan kami,permudahkanlah segala urusan kami, dan jika dia keburukanku,muliakanlah hati nya, redhalah aku tanpa nya dan pertemukanlah aku dgn yg sebaik-baiknya..amin"

No comments: