Wednesday, October 19, 2011

Istiadat Konvokesyen Silat Cekak Ustaz Hanafi 2011

Assalamualaikum :)
dah lama rasanya tak update blog.
sifat malas mula melanda diri..hehehehe..
arini rasa agak free sket so nak update la story aku kan..

sabtu lepas (15/10/2011) aku ada konvokesyen silat kat Dewan Tun Razak,INFRA kat Bangi.
aku gerak pegi bangi jumaat malam. and jumaat malam tu jugak aku sebenarnya ada event kat PWTC so nak tak nak aku kena cancel sebab konvo lagi penting :) 
hari jumaat tu jugak aku ada kelas sampai pukul 6 but da cakap kat lecturer nak keluar awal. 4.30 ptg die bagi keluar..so bile kawan2 aku yang ikut pegi PWTC da gerak dulu, tinggal la aku sorang kat bilik tunggu bus nak g bangi..huhu..nak tunggu kat bawah macam awal lagi..duduk2 la kat bilik dulu on9..lek luuuu.

ok, cite pasal konvokesyen ni, sangat meriah!!
lebih 1000 ORANG PESILAT yang konvo. mereka terdiri daripada penerima pingat, sijil menengah dan sijil rendah. mereka2 yang akan konvo ni kena la pakai baju berwarn BIRU.ce tengok kat bawah ni..sume kitorang pakai kaler biru. cantek!!! sangat seronok jugak sebab dapat jumpa kawan2 lama dan baru dan adik2 yang xpenah jumpa lagi..selalu borak kat facebook je..haa! sekarang tengok betol2 saya tak cantik!

peace :)
 farah! rumet sejati masa diploma yoww!
oh! kak long kacau kami..haha..*credit to Reza
SRIKANDI
sarawak mariiiii...
with zal! :) jumpa jugak kite yeww :)
gergasi dari segamat! haha..ammar! hee :P
wada,cik zai ( ibu ) n me. johor mari * pic kasi beso sket. :P
with my besfren. :)
ok la..tak nak cite banyak..jangan ingat IPT je ada konvokesyen taw..silat pun ada..kami dapat sijil jugak :)
selembut-lembut aku ( orang cakap ) alhamdulillah dapat sijil :) next! nak amek sijil menengah persilatan (SMP) pulak..isnyaAllah :)

credit to reza aka zazakarino ( nama fb )
thanks 4 reading! :)

4 comments:

Kevin Ong said...

tahniah dah konvo silat..kelak bolehla polah silat kuda..next week, konvo diploma gk..yah! congrats to all of us!

'arif said...

loh..member silat rupa er.. :)

ilham said...

kak...nk amik smp t same2 k..hehehe...

Shasyela said...

hahah..alaaaa.korg da merah..ley la amek dulu..wuwuw