Wednesday, February 2, 2011

Satu Malaysia..


hari ni aku rase cam semangat patriotik datang..haha
jangan pelik r dengar lagu blog aku ni lagu satu malaysia..
mood satu Malaysia nih
aku xtaw kenapa aku minat giler lagu nih..
korang dengar lar baek2..
dengar sambil bayangkan ape dah jadi kat kite rakyat Malaysia..
banjir,rakyat Malaysia kat mesir..
korang xsedey ke??
tadi dekat muke depan metro " segamat tenggelam"
bukan sket yang musnah.
act..banyak lagi kes2 yang jadi kat malaysia.
tapi yang aku tengok kat muke depan surat khabar yang dua ni lah..

saat susah macam nie,
diorang memang perlukan bantuan kite,
kite kan rakyat Malaysia
perlula tolong menolong kan?
kalo bukan kite sape lagi nak tolong diorang kan?
macam tu jugak rakyat Malysia kite kat mesir tu..
harap pihak tertentu dapat bawak balik diorang 
kesian diorang.
kalo kite xmampu nak tolong,
kite doa la untuk keselamatan diorang.
doa tu kan senjata umat islam.
jom r kite same2 doa supaya mereka sume selamat.

p/s: bile isu banjir n masalah rakyat malaysia kat mesir da selesai baru aku tukar lagu..

No comments: