Wednesday, February 2, 2011

Sedey r bile orang xpercaya kite...

aku harap entry ni xkan menyinggung perasaan sape2..
aku xkan mention r name2 pihak yang terlibat..
harap faham situasi aku..

aku blurr bile die anta msj kat aku cakap die anggap aku ape and status die apew..
padahal aku xtaw apa2 pon masa tu..
dan aku lagi blurr dapat msg dr someone dalam fb and tanya aku ada apew2 soklan utk die ke?
derr..derr..lekluuuu..
tolong lar faham
benda berlaku di luar jangkaan aku..
dan kalo that guy xmsg aku gtaw sume tu..aku xtaw cite pon..
dan korang lak macam tuduh aku..
dan FYI soklan yang korang dapat dr my friend tu.wa dpt jgk yoww..
wa kena jwb soklan yg same..
tp mase tu wa xpk apew pon..
wa xpk yg die akan tny korang gak.
n jangan salahkan kwn wa..die sayang wa..sebab tu die tanya..
cume ada salah faham d sini..
ye..memang wa penah ckp kat my friend tny kat gurl tu apa hubungan diorg..
tp tu dulu beb..da lame da..n wa men2 jek mase tu..bkn wa suruh tny btol2 pon..
n yang die tanye skang nie bkn wa yg suruh.
toksah wat keje gile..
xde penyakit jgn cari penyakit.
that guy kawan wa..dan die da gtaw wa pasal hubungan diorang macam mane
utk ape beb wa tanya gurl tu lg? untuk ape?
wa simple jek..
org jujur ngan wa,orang tipu wa, wa rileks je..
wa penah cakap
kalo die tipu wa tu urusan die ngan ALLAH S.W.T
wa redha jek..
marah?? untuk ape?
sedih? siket r..
tapi wa tetap cool..cool beb..cool..
aish..

kalo ye pon aku ske kat that guy,
aku xsampai nak kaco idup orang len..
aku bukan jeniz perempuan macam tu lar..
aku bukan perempuan gatal..
n kegatalan aku xsampai macam tu sangat..aku xobses derr
gatal2 aku setakat garu2 badan je bro...tu pon kalo nyamok gigit..
ilek r...

aku xnak cari gaduh ngan sape2..kite same agama..
taw r batas2 bekawan kan?
so sape la aku nak lebih2..
aku manusia biasa..
ada kelemahan.
aku xhebat.
nak gaduh ngan that gurl?? xkan..sebab same2 perempuan..jauh sekali nak gaduh ngan that guy..
aku harap sume da clear r.
nak kutuk aku..dipersilakan..

3 comments:

Ahmad Huzaimi said...

leh ker nk kutuk nie?huahaha

Shasyela said...

sila2...

Nia Fiqa said...

derr.. pe citer??

stori mori sama gua k ;'))