Thursday, March 10, 2011

Nak cantik & sihat x?

Assalamualaikum...^_^

korang nak cantik x? nak sihat x? meh sini aku nak share kat korang macam mane nak jadi cantik & sihat..=)
2 in 1 da ni taw..cantik & sihat..nak x nak x?? hehe
aku nak share kat korang produk yang aku pakai..
aku pakai produk VCO ( Virgin Coconut oil )..



VCO SOFTGEL ( VIRGIN COCONUT OIL )
RM 39.90 ( SEMENANJUNG)
RM 43.90 ( SABAH & SARAWAK )

even blum lama sangat pakai tapi alhamdulillah, aku xda masalah ngan produk nie..
VCO nie sejenis suplement yang sangat bagus untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik.
tapi bukan untuk kulit je taw..tapi untuk kecantikan luaran dan kesihatan dalaman..=).VCO ni jgk suplement kesihatan yang berasaskan minyak kelapa dara yang berkualiti tinggi ( 100 % )..kalo nak info lebih boleh baca kat sini http://www.catalyst2u.net/index-1.html 
serius xrugi kalo korang beli produk nie.
kelebihan produk nie korang boleh makan & sapu kat muke jugak..=)
VCO yang nie bentuk softgel..jadi korang jangan risau kalo makan..xda rasa minyak k..=)
kalo korang berminat boleh contact aku k..kat emel pun boleh shasyela@yahoo.com..=)
sebab aku dah jadi agen untuk produk VCO ni..

Antara kebaikan lain VCO nie :
  • membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolik
  • menghasilkan tenaga segera
  • melembut dan mengurangkan kekeringan dan kekenduran kulit serta memberi perlindungan dari sinaran ultraviolet
  • mengurangkan masalah jerawat, kulit berminyak, stretchmarks & tona kulit tidak sekata
  • memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin-vitamin 
  • melindungi tubuh dari kanser
kalo nak cite kebaikannya, banyak lagi..
kalo berminat jangan lupa contact aku yer..=)

p/s : maklumat lanjut sila tengok blog http://www.eazycatalyst.com/


No comments: