Sunday, April 3, 2011

Bile da xde keje

waa..lamanya da xupdate blog..
bz sangat ngn ETR..huhu.
almaklumla..Marketing Manager kan..banyak keje..haha
rindu nak beblogging ni so nak update keje gile yang aku wat aka keje gatal nak kawen..
act..aku teringin sangat nak pakai inai kat jari..tapi yang biasa2 je la..xnak yang lukis..
nampak cam org baru kawen..hee..
hajat nak pakai inai tu termakbul la..tp macam tersilap pulok..
sebabnya yang aku wat inai lukis....
buang tebiat sket..tp xpela..sebab benda ni juz tahan sampai seminggu jek..
so xdela segan sangat kan..haha
tapi aku wat yang simple jek..



yang ni tak kering lagi..sebab baru wat..inai ape ntah xingat nama die..tapi die akan tukar jadi kaler merah2 sket bile da basuh..

bile ingat2 balik..yang dok sebelah aku bawak lappy tula yang menjadi watak utama untuk menghasut aku wat inai lukis jugak....=P....hye ain..hehe

No comments: