Friday, October 12, 2012

Someone Like You

Assalamualaikum



"Walau digenggam kuat,andai ia bukan milik kita,ia terlepas jua,walau ditolak ke tepi,andai ia milik kita,ia mendatang jua."




giler lama aku tak update blog weihh..update je terus bab jiwang nok...kau ada? otak giler tepu nak update blog..semangat pon dah hilang,buktinya? aku da delete da page aku. dah tak ada dah..T.T sobs..sobs..



MAAFLA TAK ADA GAMBAR-GAMBAR NAK TARIK PERHATIAN. RASA NAK BERCERRITA JER.



lagi-lagi sekarang semangat da kurang sikit..bukan setakat nak berblogging jer..tapi hidup. tapi tulah, orang kata hidup kena teruskan..takpe kan semua yang berlaku ada hikmahnya :)



orang cakap kalau nak tahu tu jodoh kita atau tidak, kita tengok muka dia kita akan rasa tenang. orang cakaplah, bukan aku cakap..



Tapi kan, tapi kan aku rasa benda tu tak berapa nak logikla..mana yang kena tu kena la kan..yang tak tu frust menonggeng la jawabnya 



sebab apa yang kita rasa tak semuanya betul. perasaan sahaja. yang lebih mengetahui cuma Allal SWT. jadi apa yang terjadi dalam hidup kita kena terima dengan hati yang ikhlas. 


Allah tak bagi apa yang kita inginkan, Allah bagi apa yang kita perlu :)


Marah itu mudah, Sabar itu susah, tapi sabar itu indah bila lihat hasilnya.


DIA" saya percaya kamu akan jumpa yang betul-betul sesuai...biarpun cerewet memilih..sebab dia yang kamu akan spend time sampai mati"

*bermula dari kawan baik, berakhir pun kawan baik juga*   i'll find someone like you






No comments: