Saturday, July 6, 2013

Adakah ini Rezeki?

Assalamualaikum...

aku rasa macam berabad lamanya aku tak update blog aku. takda masa weyh..aku boleh je curi masa nak update tapi aku rasa macam takde perasaan nak update. wah! update blog kena ada perasaan tuuuu.. kau adder?? haha..haa..jangan ingat perasaan sesama manusia jee..mak pun kena amek feeling kalo nak update blog nie..susah juga kalo ikut mood ni, mawu tak setahun sekali nanti aku update blog.

well, dah ada banyak masa ni..aku rasa aku nak mula aktif balik update blog aku. yes, uolss banyak benda aku nak cerita, tapi satu-satula kan? nak cerita semua dalam satu entry boleh buta orang membacanya..mati la aku macam nie..-_-' ...

aku sebenarnya dah terjebak dengan benda yang aku tak pernah terfikir pon dalam seumur hidup. and benda yang aku tak nak pon. bak kata orang tua-tua, jangan asyik cakap tak nak, tak nak..nanti benda tu la kita dapat. aku rasa kata-kata orang tua-tua ni memang tertempek tepat ke muka aku... kaow tak rasa apa aku rasa? kalo uols tengok gambar kat bawah agak uols faham tak apa aku nak sampaikan? 













agak-agak faham tak apa aku cuba sampaikan? kang aku buat game 1 word 4 pictures kang haaa...aku involves ngan benda-benda mamcamni la..photoshoot. sometimes aku rasa, betul ke apa aku buat ni. sampai kawan aku naik jenuh nak menjawab. last-last aku dapat jawapan " bukan ko jual diri pon" terbaek dari ladang jawapan. lepastu aku dah tak tanya apa-apa lagi dah. T.T 

all the picture dari berlainan photographer. tiga ke bawah tu more to potrait, so aku tidak dibenarkan sama sekali untuk posing maut. ahaks.. memandangkan aku dah involves benda begini, aku try teruskan, tapi bukan selamanya.. impian aku nak tengok geng-geng @ family aku berjaya (PT) sampai digeruni orang. lepas tu baru aku stop. walaupun aku bukanlah keluaran PT..kihkihkih..tapi tu ibarat "bom jangka" aku. bila kita nak berjaya, kita kena ada target kan? begitula sebaliknya kalau kita nak orang berjaya, jadikan mereka target ;)   diorang berjaya, aku stop. PT? PT tu geng Photo Theories. 

Thanks for reading this entry! 

7 comments:

Unknown said...

cantikk... :)

Anonymous said...

Girls is like a flower...
Treat her with love and kindness and she will bloom into a beautiful person ^___^

~ Star Gazer

Roku-comlink said...

We hope that this tutorial and blog helped you to Activate Roku Account. And you can enjoy entertainment content on your Roku TV. All you need to do is install the app in Roku device and keep on following the on-screen instructions.

Aiden Jangra said...

If at any point in time you are not feeling easy to perform any of these tasks then you can contact the HP printer support. HP is prompt in providing the customer services.

Garmincom.express said...

There are many reasons as to why the Garmin devices must be believed and relied on. You would be informed about the updates and system prerequisites through the garmin.com/express whenever wanted.

Garmincom.express said...

There are many reasons as to why the Garmin devices must be believed and relied on. You would be informed about the updates and system prerequisites through the garmin.com/express whenever wanted.

Nancy Angel said...

It is a valid link to activate www.amazon.com/mytv or primevideo.com/mytv in your device. You can watch Amazon prime video on amazon mytv, just you need to enter a 6 digit amazon registration code on your device.