Sunday, April 3, 2011

aku sayang dia

arini aku nak cakap pasal seseorang yang mampu buat aku happy..
seseorang yang meredakan kemarahan aku..setakat tgk muke die jek ati aku jadi sejuk..
die kesayanganku..he's everything for me..luv him sooooo much..=)
aku xtaw la kalo aku xda dia..huhu..
aku harap aku sentiasa dapat tgk die....
hari-hari rindu die..
 ape! ape! aku cakap pasal anak buah aku lar! MY RAYYAN DARWISY
ni die punya tedy kesayangan..hehehe
act..ni tedy aku punye..someone bagi..rayyan suke gak..die panggil ni totot ( nama asal kontot, die xpandai sebut jadi totot )



before ni aku ada jugak cakap pasal die..tapi hari ni mcm nak cakap lagi..sukati aku la kan nak cakap pasal die..anak  buah aku..belum tibe masanya nak cakap pasal bf ( ada ke? ) tettt..xnak jawab..lalalala..biar penuh tanda tanya..=P 
lastly....Love Rayyan Darwisy....itu sahaje..assalamualaikum =)


No comments: