Thursday, April 21, 2011

Final Semester punya Final Exam

pejam celik,pejam celik
da pon sampai ke penghujung.=(
da final exam da..ni minggu final exam a.k.a minggu last aku kat UiTM Sarawak nie..
ape2 pon hidup mesti diteruskan..byk lagi benda nak buat
insyaAllah akan sambung dgree plak lepas nie..
da apply da pon..plan nak amek record management ( IM222 )

so,masa untuk study!
dan apa yang patut ada kat meja aku ( bkn meja sebenar aku, meja kwn sbb aku ske sgt menumpang blk org walaupun ada bilik sendiri..haha )

ada note,ada air yasin and ada totot!
kalo belajar kena fokus btul2..masa main kte main..masa serius kte serius ok? =)
act aku ni xla pandai sgt but i'll try my best to be the best!
atleast bangga jgk parent aku kan..
berjaya atas usaha sendiri..
walaupun bkn best student di mata lecturer..kte jd best student di mata ibu bapa..
jadi study kena fokus, jangan lupa berdoa,tawakal..insyaAllah kite boleh berjaya..amin..
assalamualaikum =)

No comments: