Friday, May 6, 2011

Yang terakhir kalinya

tanpa camera dan hp xdpt den nak tgkp gambo ( cam pinjam jek )
sedar x sedar dah abes da aku study..Alhamdulillah..
bkn sonang ni haa nak abeskan study..
mcm main game la katakan..makin naik level makin susah
makin byk dugaan..
tu blom lg aku sambung study
moga2 aku tetap tabah..amin..

lepas jek abes paper, aku dan kwn2 kelas aku ada plan nak wat bbq..
plan nak pg umah panjang..tp memandangkan ada masalah komunikasi sket ngn org sana xjd la pulok..
kitorang tukar tempat kat Damai Beach Resort
lg seronok lg puas hati ( xmenyakitkan hati mcm kat kem permai tu )
seronok dpt luangkan masa ngn kwn2..
pasnie da xjumpa lg dah..
sume da blk ke tempat msg2..
tp gmba yg aku amek x byk..huhu..
yela..da terlebih excited sgt sampai lupe nak amek gmba byk2..

semoga kami berjumpa lagi!!!! assalamualaikum...

No comments: