Monday, May 9, 2011

Selamat Hari Ibu

Selamat Hari Ibu!!
rasanya belum terlambatkan nak wish? ahaa
my bb ada masalah ngn die punye simkad..so td bru pg celcom tukarkan simkad baru.
then now baru dapat on9!! yeay!!
ok2 kembali kpd topik asal...
korang da wish x kat mak korang? 
mestila dah kan..
syukur Alhamdulillah coz aku still ada mak..
i can kiss n hug my mom!!
pada yg xda tu, jgn sedey taw..sedekah al-Fatihah utk mak korang..=)
yang pastinya mak kite tetap sayang kite walau di mana jua mereka berada...

this is my mom..Puan Endon..my mom umur die 51 thn da...
die xkeje..die surirumah sepenuh masa..
sama x muke kitorang?? xsama kan? huhuh
kakak aku yg amek mke mak aku..then aku plak amek muke abah..
cantik kan my mom.ahhaha..semua anak akan cakap mak die cantik..betol x? =)
ni mak aku, aku sayang mak aku..selagi anak2 die ada..selagi tula kitorang akan jaga die seperti mana die jaga kitorang..kitorang 4 org jek..xkan xmampu kan..kalau die mampu jaga kitorang 4 org dr kecik sampai la besar..xkan kitorang xmampu jaga die yg sorang tu jek..
so, korang pun hope jagala mak korang baek2 ea..xkesah la panggilan apa korang panggil, mak,mama,mummy,umi,ibu semuanya tetap 1..the 1 n only yg melahirkan korang..=)
Happy Mother's Day utk my mom n semua ibu2 kat dunia nieee...

No comments: