Thursday, May 19, 2011

Waiting

Ya Allah,
jauhkanla perasaan cemburu dari aku..

kamu bkn milik saya dan saya bukan milik kamu..
kalau d beri satu peluang nak cakap, ada satu benda die perlu taw..
tp peluang tu dah xda..sebab aku sendiri yg decide utk simpan sampai bile2..

xda benda laen yg dpt aku buat selain sabar..sabar..sabar..
mls la nak cakap itu ini..bkn nya org nak hargai pun kan..
better kite diam je n buat donno ( tp sbnrnya saket )

YM guru aku penah cakap..LIHAT dgn mata, DENGAR dgn telinga, buat keputusan dengan AKAL.bukan dgn HATI.. (  lihat dgn mata jgn percaya dgr dgn telinga jgn percaya: fikirlah dgn akal yg waras dan buatlah keputusan )
jd apa yg aku lihat,yg aku dgr..i'll try my best utk buat keputusan dgn baik.bincang baik...


p/s : thx bg kontot,jgn risau..sy jaga die baek2..da xda masok2 dlm kotak lg..=P..sbb die jek yg sy ada sekarang..=')

No comments: