Tuesday, January 4, 2011

Bila Rayyan makin membesar =D



nie la Rayyan. Rayyan Darwisy. comel x? hehehe
anak buah kesayanganku ini nakal giler. sgt aktif. ske jalan2. xleh tgk muke abah aku. mesti nak bawak g jalan2 pusing kampung ( bakal ketua kampung die nie )

now Rayyan da 2 tahun. da besar, tapi xpandai cakap sangat. sket2 jek. tapi faham larr apa yang die nak bgtaw kat ktorg. 

kalo nak tawu Rayyan da pandai baca doa taw. hehe,,
die pandai baca doa makan n tido jek. doa lain plak coming soon..hahaha

die ske ikut orang sembahyang. kalo tgk orang siap2 pakai songkok & telekung, die pun nak pakai  songkok gak. tp yg peliknya time die nak sembahyang gak die mesti bawak satu buku. heheeh..
ala2 nak mengaji larr.kalo dalam sembahyang kite batuk ke bersin ke die pon ikut gak..hahaha..
die ingat benda tu kire dalam sembahyang gakla..
kadang2 rasa nak gelak tp tengah sembahyang kan. xkan nak gelak plak.tahan je larr. nama pun budak2 bukan nya reti sangat pun. tapi syukur la sebab die da tawu sket2 cara sembahyang. 

time ni tgh demam..siannn..saje letak pic die minum air sebab die memang suke minum air. asal kuar jalan jek xsah xsinggah kedai air.


nie salah satu aktiviti harian die. kaco laptop aku..nak jugak die main. mcmla tawu nak tekan ape..haha..
hmm..xtawla macam mane die da beso nanti..agak2 comel lagi x? ke betukar hensem? hehe..da kecik2 ni ramai org suke tengok die..da beso nanti macam mane pulak ek? 
entah2 ramai peminat..kalah shaheizy sam ( oppps!! perlu ker? hahaha)

bawah ni tersedia video baca doa makan & tido. tengok jangan xtengok.
ada satu part tu die da kompius doa makan & doa tido..die siap nak gabungkan pulak..hehe..
salah ktorg sebab asyik suruh die ulang2 jek..hehek



2 comments:

huzaimi said...

mne yg s0rg ag?yg awk jge 2..yg asyk gd0h ngan si rayyan nie?hakhak

sya shela said...

haha..time nie die xda lar...die kat umah die...