Monday, January 3, 2011

Hello Final Semester!!

Finally...da final! da nak grade! da nak konvo! da ley pindah s.alam! err..s.alam ke?? tp yg pasti bkn d sarawak yerr..i nak keluar dr swk..nak hdp d negeri org..tp mcmne skalipon..nak xnak aku mmg kena study kat semenanjung pasnie..kat sini mane dew dgree course aku..haha..

xsangka aku dah part 6...da jd super senior...da boley buli junior da..haha..lain sgt2 perasaan ble da jd senior nie..sbb junior pandang semacam je ( nak sign ke dik? haha ) 

da part 6 nie..nak buat yg sehabis baik..for the last time utk my diploma. insyaAllah akn d permudahkan segala urusan..n utk sem terakhit ni jgk aku nak try bahagikan masa sebaik yg mungkin sbg pelajar dan sebagai tenaga pengajar. kalo xda pe2 halangan ak trn la bantu jurulatih utl latihan silat. 

kadang2 terbayang gak mcmne la aku kat semenanjung nanti..bkn xpenah pg..byk kali da pg..tp xda la kena stay dlm jangka masa yg lama kat sana..hmmm..apa2 pon kte wait n c derr...

kalo ikut umur aku ni da boley kawen da..hahaha..tp xrasa nak kawen la..n xrasa nak kapel pon..nak study dulu..kalo rasa da stabil, agak2 kalo ad yg nak masok meminang sile2 la isi borang dulu.hahaha...xnak kapel la..nak kawen trus..hehehe..( gatal! )

azam aku utk semeter akhir nie, nak wat yg terbaik je la...terbaik mcmne? kite tguuuuuuuuuuu...=P

1 comment:

Nia Fiqa said...

sejak bile shela da gatai citer sal kawen ni? hahaha poyo jer minah sorang nih..ko memang da layak kawen pon.. mesti berderet anak ko nnti.. hehehe ;'))

chaiyok chaiyok for this sem untuk kite semua!!! ;'))