Thursday, June 23, 2011

AKU TERINGIN NAK HACK BLOG...

nak join? KLIL SINI

Segmen Abg Ben ni best. heheeh..1ist time join! huhu
ok, memandangkan syarat  segmen ini memerlukan kita untuk bagitahu blog manakah yang kita suka dan teringin nak hack, Jawapan nya ialah blog ANNAS EASKY
kenapa? mesti la ramai kenal Annas kan?  susah la nak cakap..haha..korang pegi la tengok sendiri..dia seorang photographer yang hebat! gambar die ambik semua cantik2.
tak percaya?sape2 yang masih belum kenal dia, pegi blog dia. selalu usha blog die bile die ada update blog..sebab nak tengok gambar2..=)

p/s : main "hack-mengehack" ni bkn la nak hack btol2..

8 comments:

Ashraf Jalil said...

hehe..pic2 annas easkey sume superb! mmg nampak perkembangan die dari 2 tahun lepas sampai skg byk beza!

Shasyela said...

kan..xjemu pandang pic2 die..heheeh

solomolo said...

fuh...
nasib baik bukan blog solomolo yang nak dihack...
selamat...
hahaha...

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

singgah sini sbb nak tahu blog sape yg nak dihack...hee~

teringin nak hack blog

genkconer said...

Genk singgah sini dan follow
Nak tengok sapa yang nak kena hack..adakah genk??hehe

Jom join segmen kat blog genk

http://genkcorner.blogspot.com/2011/05/segmen-makan-angin-bersama-genkcorner.html

Hayati Hamzah said...

tanak hack2 org :((

lilypelangi said...

ishk ishk ishk .

bahaya tuh kena hack . hohohoho

Shasyela said...

hayati : heheh..ni gurau2 je..nak bg org tawu blog apa yg kite plg ske tgk sbnrnya =)

lilypelangi : hehhe...gura2 je =)