Saturday, June 4, 2011

Serba Salah

xtaw la nak cakap ape..
serba salah la ngn korang nie..
yela..kang aku lebihkan yg nie..yg tu plak cakap itu ini..
kang lbh yg itu..yg ini ckp pe plak..
padahal aku ckp men nyampok jek..
kesasihan cite aku xtaw..
sbb sume nak berasia..
jd aku buat2la faham walau aku xfaham apa sbnrnya..

aku xtaw la bnda jd sampai tahap mcm nie..
manusia kan
suke buat hukum, undang2 sendiri
da lama kwn, ada masalah cakap la baik2..
bincang sama2..
aku cakap utk kedua2 belah pihak..
ada mata lihat, tp jgn percaya, ada telinga dgr tapi jgn percaya..ada akal pakai, n pk dgn waras..buat keputusan dgn baik..

lu pk la sendiri..org xtaw apa boleh kena gak..dasyat gilerr korang..

1 comment:

kevin said...

nasi dah jadi bubur..xpat nak polah bubur ya jadi nasik gk shiela..manusia mmg mcm ya..cakap x serupa bikin..mun kat kes nak ya, mmg cakap nya x serupa bikin..huh