Saturday, June 11, 2011

Rindunya!!

assalamualaikum 

korang pernah tak rasa rindu dengan kawan korang bila korang da habis study?
mesti la kan? tipula kalau tak rindu
aku rindu zaman diploma aku, rindu nak lepak dengan kawan2 aku
masa diploma kitorang suka lepak petang2 lepas habis kelas.

ni blok aku. kolej serapi blok 1b bilik 1126 ( sebelah kanan)
ni depan blog kitorang..ada 2 padang. yang ni padang tempat untuk bersenam. ( kitorang malas, kitorang duduk jek) sebelah lagi tempat main badminton, bola tampar pun boleh.

kitorang buat jadi tempat makan =P
rojak! feveret woo!! makcik tu buat sedap! sampai dah kenal makcik tu dengan kitorang, sebab kalo boleh hari2 kitorang datang kedai dia.


ce teka mana satu aku punya?
so, inila keja kitorang petang2 lepak..yang bestnya melepak pakai baju kurung. mana nak cari anak dara zaman sekarang lepak2 pakai baju kurung? =P
apa yang pasti, aku sangat2 rindukan saat2 macam nie! agak2 bila boleh buat mcmnie lagi =(

2 comments:

kevin said...

rindu sangat2 zaman diploma..xpa shiela, time degree kelak, kita lakar sejarah gk..

Anonymous said...

yup2..insyaAllah kevin =)